چند تا حرف
اهدافه بزرگ
انگیزه های بزرگ ایجاد می کنه.
***
خطوط دلمان را اشغال نکنیم شاید خدا
پشت خط باشد.
***
لاک پشت ها هم عاشق میشن ولی تحمل درد عشق
براشون راحته چون حداقل عشقشون آروم آروم
ترکشون میکن
***
در شگفتم که سلام آغاز هر دیداریست ،
ولی در نماز پایان است . شاید این بدین
معناست که پایان نماز ،آغاز دیدار است .
***
اگر هنوز زنده ای دلیلش این است که هنوز به
جایی که باید برسید، نرسیده اید.
***
ادم وقتي دلتنگ ميشه ديوار اتاقش پر از عكس
ميشه ولي هميشه دلت واسه اوني تنگ ميشه
كه نميتوني عكسشو بزني به ديوار
***
يک دقيقه سکوت براي روياهاي شيرين کودکي، که هرگز باز نخواهند گشت!
***
ياد بگيريم براي دادن گل به ديگران منتظر مراسم تدفينشان نباشيم
***
بشر به خوشبختی خیلی زود عادت می کند و چون
خیلی زود عادت می کند خیلی زود هم فراموش می کند
که خوشبخت است...
***
تاسف برای گذشته به این میماند که انسان به دنبال باد بدود
***
آموخته ام که زندگی مثل یک نقاشی است با این تفاوت
که در آن از پاک کن خبری نیست
××××
من میدونم که همیشه رفتن رسیدن نیست
ولی
برای رسیدن باید رفت.
+ نوشته شده در سه شنبه شانزدهم مهر ۱۳۸۷ ساعت 1:6 توسط مصرف کننده
|